Ben je niet tevreden met je bestelling?

Uiteraard doen wij er alles aan om je van een goed product te voorzien waar je veel plezier aan beleefd. We geloven in de kwaliteit van onze producten echter is het altijd mogelijk dat je niet tevreden bent met je keuze of dat het product beschadigd aan is gekomen. Wij zullen niet moeilijk doen als je niet tevreden bent.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]

We zorgen dan samen voor een goede oplossing. We zullen niet moeilijk doen als je niet tevreden bent.

Leidt dit toch niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.